28.11.2013

Keskeneräisiä ja muuta mukavaa

Yritän aina tehdä itsestäni parempaa ihmistä, ( mikäli mahdollista LOL) ja olen aloittanut jopa 3 tilkkupeittoa. Yleensähän aloitan ja teen samoilla lumilla loppuun.  Nyt ei mikään lähtenyt ihan ns plaaniin. Kun olin saanut HST (half square triangle) peiton tikattua, aloitin tosi raikkaanvärisen lankarullatyön, tein noin 12 blokkia valmiiki. Tein yhden kravatti-blokin melkein valmiiksi.  Sitten aloitin työn,  jonka ostin Ranskan matkalla..  15 melkein valmista blokkia. Ja nyt väsään pussukoita.  HST- peitosta puuttuu edelleen kantti.




Minulla on siis paljon keskeneräisiä töitä, ahdistaa. Mutta ahdistusta ovat auttaneet valmistuneet työt. Olen tehnyt 3 paria kunnollisia sukkia sekä parit ns hybridit ( kaikkien langanloppujen yhdistelmiä) jotka ovat omiaan omaan käyttööni. Tässä kunnollinen sukkapari.



Lisäksi olen tehnyt pussukoita.

Golfpallopussukka on ehkä edellä aikaansa, mutta aika tavaran kauppittaa kuten meillä Haukiputtaalla oli tapana sanoa.





Ja sitten ihania pussukoita kahvikuppineuroosista kärsiville.



Olen myös tikannut yhden taivaallisen ihanan tilkkutyön, mutta koska työ tulee joululahjaksi, en saanut lupaa esitellä sitä blogissani. Tikkaus on ihan tasaista suoraa viivaa tuuman välein. Efekti on ihanan moderni. Esittelen työn kunhan Joulupukki on ensin käynyt.

3 kommenttia:

  1. Tuttu tilanne tuo monta rautaa tulessa, joskus tuntuu että saan sillä tavalla enemmän valmistakin aikaan... Tai ehkä vaan tuntuu: on ainakin enemmän viimeistelyä odottavia töitä kerralla... Neuroosipussukat ovat hienoja, eikä golfpalloissakaan ole mitään vikaa. Tarvitaan vain oikea aika ja paikka...

    VastaaPoista
  2. Hybridisukat naurattivat. Kerrassaan mainio ja kaupallinen nimi keränlopuista tehdyille sukille. Fiksua hoidella heti sukiksi kerät, etteivät jää nurkkiin lojumaan. Tykkään noista kahvikuppipussukoista.

    VastaaPoista