14.3.2014

Imatralla tavataan

Olen tulossa Imatralle kimpsuineni ja kampsuineni esittelemään longarm tikkausta. Minulla on mukana läppäri, jolta näet tikkausmallini, joita on siis satoja. Minulla on mukana vanunäytteitä ja lankamalleja.

Halutessasi voit ottaa oman tilkkutyösi mukaan ja jättää sen minulle tikattavaksi. Voimme yhdessä suunnitella sille tikkauksen. Voin lähettää työn takaisin joko postin tai matkahuollon välityksellä.

'Assistenttina' toimii Tilkunviilaaja ja hän on luvannut ottaa mukaan omia peittojaan, toivottavasti mahdollisimman monta.

Olemme yhdessä ahkeroineet Töölön Tilkkupajalle hienoa julistetta. Itse asiassa Tilkunviilaaja on tehnyt sitä paljon ahkerammin kuin minä!

1 kommentti:

  1. Toivottavasti tapaan monta blogituttua hengaillessani Töölön Tilkkupajan näyttelytilassa!

    VastaaPoista